Genius painter Lu Li infiltrates the Shilun Group to uncover the truth behind his parents’ brutal murder, drawing close to the company’s illegitimate daughter, Qin Yuebai. The two use and tempt each other, joining forces in a calculated partnership. Step by step, they uncover each other’s secrets and true identities. From sparring to sincerity, from mutual exploitation to standing side by side through adversity, love gradually heals the imperfections in both their lives.