Love in A Secret
Ye Man, a calculating stepbrother, deliberately works his way into Lu Zhu’s life. Meanwhile, her ruthless stepmother relentlessly strips away everything she holds dear, her reputation, her status, even her family ties, leaving her world on the verge of collapse.