Your Trap
As an emotional counselor, Han Qing was commissioned by a client to investigate her husband's affair, became the personal assistant of Feng Siqian, the president of Huajing Group, and was forced to get involved in an elaborate conspiracy. In order to find the truth, the two experienced suspicion and temptation, and then helped each other to finally find the essence of marriage and true love.