Taking Love as a Contract
Xia Tian, an unknown actress, hustling for a living, takes a gamble to protect her grandmother's house by assuming the identity of the He family's heiress. Disguised as the "princess," she aids Ji Chengxuan, the adopted son of the He family, in gaining recognition from his family. Triumphing over a series of challenges and doubts, they safeguard their respective familial bonds and unexpectedly discover love blossoms between them.