Sadistic Love
Helian Zheng deeply loved his stepsister, He Anran, but witnessed her father imprisoning and causing his mother’s death. Five years later, Helian Zheng returned as a warlord, capturing his stepfather and forcing marriage with his stepsister to avenge his mother. Mo Yutang, who grew up depending on Helian Zheng, lost the ability to walk properly because of him. Years later, they reunite, but beneath Mo Yutang’s stunning stage makeup hides a deep, bone-chilling hatred...