Love at Second Sight
New media manager, Su Nan, and her first love, Gu Yibei, an IT rising star, met again coincidentally. Five years ago, Su Nan left Gu Yibei when he was at the low point of his career, and he's resentful about it but he can't forget about her. After they met again, Gu Yibei starts to create opportunities to meet Su Nan frequently, and the sad truth of Su Nan leaving him is slowly coming to light.