Love Me in Three Days
The domineering CEO, Shan Yifan, has got a weird sickness. As long as he touches someone for more than five seconds, he'd turn into their appearance for three days. Occasionally, he realised that he can immediately change back to his own appearance by kissing the silly, ordinary girl, Xia Luoluo. After that, she became his antidote for the sickness.