Dark and Dawn
Ye Xiao'ai, an aspiring designer, and Zhuang Lili, a model fleeing domestic abuse, cross paths by chance and form a friendship. Xiao'ai helps Lili stand up to her husband Li Jin, while Lili helps Xiao'ai resolve the emotional entanglements with her "brother-in-law" Lin Sen. In their fierce but loving sisterhood, both chase their dreams and ultimately embrace a brand new life.