Burning Passion
Years ago, the clan leader drowned Shen Qingru's mother for committing adultery. Since then, people have called Qingru the daughter of a wench. She grew up numb and miserable, burdened by her mother's disgrace and the town's constant insults. Everything changed when Shen Cheng, a mute boy, appeared in her life. They saved each other. They became each other's only weakness. Their supposed "sibling bond" grew more fragile by the day, teetering on the edge. But under everyone's watchful eyes, Qingru swore with tears in her eyes that she would never fall for him.
Shen Cheng somehow survived being dumped in a mass grave. To protect the woman he couldn't name, he joined his biological father's army. After years of bloodshed, he returned as a cold and ruthless young marshal. Now hiding his identity, he returns to the small town where it all began.