Flying Up Without Disturb
Konghou, the scorned princess of a fallen kingdom, accidentally crosses into the world of immortal cultivation. Suddenly, she finds herself the center of attention, from her master and seniors to neighboring sects. The entire realm adores her. To toughen herself up, she voluntarily leaves this comfort zone and embarks on a journey. She soon meets a frail young man named Huai Zong. They team up to adventure through the cultivation world. To her astonishment, he is the legendary genius and the very author of the cultivation novels she obsesses over. Konghou successfully brings her favorite author back to her sect as her husband, and together, through countless trials, they conquer their inner demons, achieve breakthroughs, and become revered Grand Masters of their generation.