Forbidden Love Between
Lu Ning entered into a virtual world. She could only find out the truth of her father's death by obtaining the chip of Ye Wuming, the best killer of the Xuanling Clan. However, the chip would reveal itself when Ye Wuming's mood fluctuated, so Lu Ning had to move Ye Wuming. Unfortunately, the identity that Lu Ning used was Hei Lian, who caused Ye Wuning's miserable life for thousands of years.