Me and Who
'Phobtorn', a down-on-his-luck man, suddenly finds himself transmigrated into the body of 'Apo Yoei,' the heir to a billionaire empire, who is engaged to the dashing 'Suriya Suriyadechakorn,' heir to a luxury hotel chain. However, Phobtorn quickly discovers that Suriya have ability to read minds, leading to his secret being exposed during their very first meeting.