An 80-million robbery shakes the bank in the Republican era. Cheng Ru’s father dies in the heist, and to uncover the truth behind his death, Cheng Ru becomes a nightclub singer and approaches the Chamber of Commerce president, Yan Liang. As their power struggle intensifies, their feelings for each other begin to grow. Meanwhile, Cheng Ru uncovers her fiancé Cheng Feng’s secret, and the mystery deepens.