Crush
Fu Yunyue, the second-in-command of Long City's Chiyan Gang, disregarded her brother Fu Yunzheng's objection and disguised herself to get close to Shen family's young master, Shen Xize. While seeking revenge for her mother by assassinating the family head, Shen Wende, she discovered an even deeper secret.