NOUR
In a city shrouded in mist and desire, a series of bizarre arsons begins to unearth secrets buried for decades. James, a hot-blooded young officer chasing a cold case, crosses paths with the enigmatic Captain Ken, intertwining their fates through an unseen force.
Meanwhile, forensic pathologist Jirat and his assistant Chita develop a profound connection as they navigate the fine line between life and death during the investigation.
The deeper they dig, the more they realize these fires are tied to a curse spanning generations. As the truth finally surfaces, love, hate, justice, and corruption will face their ultimate judgment under the crimson moonlight.