The Other Me
Xiao Xue, a delivery driver, unexpectedly crosses paths with Song Yuxian, the heiress of Song Group, and discovers that they look strikingly alike. They quickly become close friends, each envious of the other's life. Meanwhile, Song Yuxian's husband, Xia Qingyang, the CEO of Song Group, is deeply troubled. He seems to know everything about Xiao Xue.