Against The Current
Shen Jialan, once a nobleman's granddaughter, falls from grace after her family is falsely accused of treason. Abandoned by her fiancé Lin Jinqi, she is forced to assume a servant's identity in his household. Despite hardships, she refuses to bow to fate. With resilience and wit, she rises above class barriers, wins Lin Jinqi's heart, earns the family's respect, and ultimately clears her family's name.