Limited 72 Hours of Love
Su Nuannuan, seorang pereka kotak buta berusia 25 tahun, mempunyai hari lahir yang mengerikan yang dipenuhi dengan lebih masa, perselisihan faham dan perpisahan. Dia ingin mendapat teman lelaki yang sempurna pada hari lahirnya. Dalam keputusasaannya, dia membeli kotak buta yang kelihatan biasa dari kedai sudut. Sejak itu, dia memulakan perjalanan yang hebat dengan teman lelaki buta. Adakah harapannya untuk cinta sejati akan menjadi kenyataan?