The Vanishing Beauty
Yu Meng, seorang anak tunggal dari wilayah Jiangsu Zhejiang Shanghai dan seorang blogger internet terkenal, sering dipandang sebagai wanita yang hidupnya sempurna. Namun pada ulang tahun perkahwinannya yang kelima, ilusi kebahagiaan itu runtuh. Suami yang selama ini dianggap teladan mula menunjukkan wajah sebenar, perkahwinan mereka retak, dan dia turut berdepan ancaman dieksploitasi demi harta. Dengan bantuan rakan-rakan, Yu Meng menilai semula hidupnya dan berjuang untuk merebut kembali kendali atas takdirnya.