The Dark Crown
Yu Luo dikhianati dan dibunuh oleh seseorang yang dipercayainya, meninggalkan dia dengan penuh kebencian. Selepas dilahirkan semula, dia berjanji untuk merampas kembali kehidupannya. Dengan ingatan dari kehidupan lampau, dia bangkit dalam dunia kewangan, namun tidak menyangka akan bertemu semula dengan "syaitan" dari masa lalunya, Liao Youting...