Against The Current
Shen Jialan, cucu kepada seorang bangsawan, hilang segalanya selepas keluarganya difitnah sebagai pengkhianat. Tunangnya Lin Jinqi memutuskan pertunangan demi melindungi keluarganya. Jialan terpaksa menyamar sebagai orang gaji di rumah Lin. Namun dia tidak menyerah kalah, dia menawan hati Lin Jinqi dengan kebijaksanaan dan ketabahan. Dia meraih penghormatan keluarga, dan akhirnya membersihkan nama keluarganya.