The Road to Splendor
Zhao Ling, seorang penyeludup garam yang berani dan setia, walaupun berasal dari golongan biasa, menyimpan cita-cita besar. Dia bertemu dengan Fu Tingyun, seorang gadis bangsawan yang difitnah menjalinkan hubungan terlarang. Terpaksa melarikan diri bersama, mereka berdepan ujian dari keluarga dan pihak istana. Dalam perjuangan menentang takdir, mereka akhirnya membina cinta agung yang melegenda.