Summer in Love
Kekasih pada zaman kanak-kanak Shi Yi dan Xia He kembali pada tahun 2008 untuk satu sama lain. Semasa menikmati hubungan itu, bakal suami Shi Yi yang menderanya, dan bakal isteri Xia He yang curang kepadanya, juga kembali ke masa itu, dan mereka berempat berjuang untuk tukar takdir mereka.