Flame Bride
Pada awal Republik China, para panglima perang membahagikan wilayah, dan pertarungan untuk kemasyhuran dan keuntungan sering berlaku, menyebabkan rakyat biasa terpaksa berpindah dan menderita akibat perang! Semasa satu pertempuran besar, Komander Liu Zirun dari tentera keluarga Sheng telah dikhianati dan berdiri seorang diri untuk mempertahankan Mucheng selama dua hari dua malam. Walaupun beliau melindungi orang awam, Liu Zirun cedera parah, dan seluruh tenteranya yang berjumlah ribuan telah dimusnahkan. Tidak lama selepas itu, desas-desus tersebar di Mucheng bahawa kekalahan Liu Zirun disebabkan oleh pengkhianatan tunangnya, Zhong Wanruo...