Step by Step Love
Cerita bermula dengan pertemuan pereka ruang Bu Ran dan Lu Cenyang, seorang bos yang memiliki bakat rekaan yang sepadan. Melalui pelbagai cabaran, mereka berdua melangkah dengan mantap dan berazam mengejar impian masing-masing. Walaupun dihadapi dengan pelbagai kesukaran, mereka tetap bersemangat dan setia kepada hati mereka, dan memperoleh ganjaran berharga dalam industri mereka.