Renegade Immortal
Ia mengisahkan tentang Wang Lin, seorang lelaki muda biasa di desa, tergerak oleh hatinya dan mengembangkan diri dalam pencarian akan keabadian. Usahanya bukan hanya untuk kehidupan yang panjang, tetapi juga untuk menghilangkan penjahat di belakangnya. Dia dengan teguh percaya kepada manusia dan memasuki jalan kultivasi dengan kelayakan yang sederhana. Selepas mengalami pasang surut, dengan pikiran bijaknya, dia mencapai puncak dan menjadi terkenal dalam dunia kultivasi dengan kekuatanya.