My Fake Wife
Xia Miaomiao dipaksa sebagai pengganti kakaknya untuk berkahwin dengan Leng Zhixing, anak kedua keluarga Leng, yang dikenali sebagai pembuli kurang upaya yang garang. Selepas mereka berkahwin, mereka menyukai antara satu sama lain setelah lama bersama. Bagaimanapun, Leng Zhixing secara tidak sengaja mendapati bahawa ibu kandung Xia Miaomiao adalah pemandu yang menyebabkan kemalangan kereta ketika itu.