12 Hours
Jin Cheng, a 30-year-old ex-soldier, lives together with his daughter Duoduo who's seriously ill. Though they live a poor life, Jin Cheng is willing to do anything to protect his daughter. But he seems not to have any luck in this predicament. In despair, he still tries to get his daughter a chance of survival so he goes to the black market and gets a loan, for which he falls into a trap.
Jin Cheng wakes up in a strange and ghastly forest. In order to find a way out and get back to Duoduo quickly, he must work together with a group of strangers. Cruel men in black are chasing them to kill, eerie beasts are attacking them from anywhere, and human nature is being tested in this difficult situation.
After fierce fighting in this unknown and mysterious dense forest, Jin Cheng and other people go through moments of life and death together and finally get out of trouble. They cooperate with the police and succeed in stopping the medical company from doing evil. And in the end, with help from all sides, Jin Cheng manages to get his daughter Duoduo cured.