Glory in Shadows
Forced to marry the "deceased" General Li Jingchuan, Shen Yaochu discovers he faked his death. After her mother died under suspicious circumstances, she vows to uncover the truth. Starting as mutual users, they gradually become inseparable allies. In the Li Mansion, they battle the hostess, solve mysteries and investigate murders. Finally, they expose long-hidden conspiracies and find true love.