Palace maid Ling Yun infiltrates the imperial harem as bait, becoming a favored consort. She uses her position to expose the shocking corruption of the most powerful imperial consort. However, her success comes at a great cost. Now, she is trapped in a deadly web of court intrigue and a forbidden, unrequited love with her brother. Can she emerge unscathed from the carnage and seize a chance at redemption?