Police Tactical Unit Season 1
At the heart of the action is the Mobile Unit, an elite tactical team within Rongcheng's Criminal Investigation Division. Crime scenes are their domain, for example, a meticulously staged celebrity suicide, a masterfully planned heist, a perfectly concealed drug den, a cop ambush laced with traps, and so on. Criminals may set elaborate decoys, but they are no match for the detectives' sharp eyes.