Hit Team
It tells the story of Chen Zhiwei, the chief inspector of the Hit Team, who fought against and led his men to bravely seize the drug dealers, and finally succeeded in disintegrating the dark forces. The story focuses on Hit Team-a group with strong firepower and specially trained personnel. They not only need to lock suspects through complicated clues, but also go to the scene of the cases to fight against evil forces. In the process of handling the cases, Chen Zhiwei and Gangdao heir Long Yunni, former girlfriend also police superintendent Wen Suxin, were involved in a confusing drug case. As the relationship between the three is progressed, a huge conspiracy that endangers the whole of Asia gradually surfaced!