LOVE(X) LOVE(X)
This is the a ground-breaking and uplifting dating reality show made in Thailand, where 12 single men and women live together in Koh Samui, cut off from the outside world, pursuing boundless love. Through competitive games, they win dates and survival supplies. In the end, they'll make the final choice about who they want to keep seeing after the show.
"X" stands for the unknown, crossing paths and infinite possibilities — find the “X” of your dreams together!