Kunlun Shrine
In order to find out the secret of the Fowl-dust Orb, tomb raiders Hu Bayi, Shirley Yang and Wang Kaixuan, aka Fatty, formed an expedition with Ming, a Hong Kong antique dealer who wanted to find the “Crystal Corpse”, and headed to the ruins of Guge Kingdom which was located in the Longding Glacier in Karamir to look for the Guge Silver Eye and the Crystal Corpse. They had to fight against mysterious gigantic beasts the great white ape and the white wolf king before they finally got out of danger.