Brotherhood
It starts from a huge cross-border drug trafficking transaction. Lei Zhanjun and Lei Zhangsheng are a pair of twin brothers with very different personalities. The younger brother, Lei Zhangsheng, rolled up 100 million dollars of illicit money from the mafia boss - the "Duke" when working in the foreign gang as an accountant. After faking his death and a change of face by plastic surgery, he absconded abroad with a new identity as "Xu Mo". The elder brother, Lei Zhanjun, did not believe in the death of his younger brother, and went to Mabu to find the truth. A huge net has been laid in dangerous Mabu. The battle between the two brothers and the "Duke" is about to start.