The Unclouded Soul
The story centers on the conflict between the Human Clan and the Demon Clan over the mystical Yuli Divine Spring. A free-spirited young girl, Xiao Yao, accidentally enters the Valley of Ten Thousand Demons, triggering a chain of turmoil and drawing her into a series of mysterious cases alongside Hong Ye, the Demon King. Having witnessed the depths of desire and ambition, Hong Ye discovers that Xiao Yao possesses a pure heart untouched by worldly greed.The two uncover the hidden truth behind the struggle surrounding the Yuli Divine Spring.