Sharp Teeth
Zhang Shuo invites his best friend to go on a holiday trip with his girlfriend Liu Mengxiang and her best friend. He originally plans to make his long-prepared proposal during the trip, but it is unexpectedly disrupted. After accidentally checking into the most luxurious Neverland Hotel in the area, everyone cannot hide their glee, anticipating a more exciting journey ahead. However, behind the hotel's luxury lies a shocking secret. Niu Ye, the owner of Neverland Hotel, obtained a weird deep-sea fish from the market through illegal means. Upon realizing that the offspring produced by the big fish has a delicious and unique taste, a greedy ambition grows. Due to operation errors, a large number of the strange and aggressive big fish’s offsprings enter an area where humans live through a pipeline, triggering a chain of disasters. In the end, after paying a painful price, with perseverance and tenacity, all the big fish and their young are exterminated. This experience not only solidifies the relationship between Zhang Shuo and Liu Mengxiang but also reminds humans to respect nature and cherish life...