Criminal Scene
Detective Captain Gu Zhen leads his team in investigating a series of crimes, solving complex cases with his sharp instincts and intelligence. Meanwhile, he discovers that he has become the target of revenge orchestrated by the family of a past victim. To protect the people and his loved ones, Gu Zhen confronts a vengeful adversary who has embraced darkness. In the end, justice prevails, and the criminals receive the punishment they deserve.