Si Jin
Jiang Si, the fourth lady of Dongping Bo Mansion, is reborn after dying at the hands of her lover, Yu Jin. Determined to rewrite her fate, she breaks off her engagement, outsmarts her cruel aunt, opens a perfumery, and investigates a series of mysterious crimes. She reunites with Yu Jin, and despite their unresolved past, they join forces to change tragic destinies—saving her siblings and clearing her father’s name. As they overcome hardships together, Jiang Si’s feelings for Yu Jin rekindle, and they work hand in hand to protect the peace of the Zhou dynasty, embracing a lifetime of prosperity.