YaShe
In the bustling and noisy modern city, time silently accumulates. Those rare treasures from myths and legends, once lost in the river of time, are now here — in an antique shop called "YaShe". The shop owner, Gan Bizhi, possesses the ability to listen to ancient artifacts, helping them find their destined owners and fulfill their long-held wishes. He befriends a warm-hearted doctor, Su Beilu, and they become close friends. Only the owner knows that the doctor also harbors something extraordinary...