The Architect
On the night of her wedding, Shen Changning, the daughter of a shipping magnate was slaughtered along with her entire family and thrown into the river. Yet she miraculously awakens in a new life, reborn as Xiyan, a dancer in the residence of the powerful Governor Pei Yu. Carrying the weight of blood-deep vengeance, she uses beauty as bait and wit as a shield, advancing step by step. Together with Pei Yu, whose influence spans the entire court, she joins hands to maneuver through a deadly game of revenge. In this high-stakes struggle where every move decides life or death, they vow to reclaim her destiny and the justice that was stolen from her.