WUKONG
As demonic forces run rampant and heretical paths prevail, countless lives are plunged into misery. In this era of chaos, a mysterious stone descends upon the world, transforming into the enlightened Stone Monkey, burdened with the mission to save all living beings. Bound by the cycle of cause and effect, he must once again face his ancient foe. Will he defy fate and rewrite his destiny, or fall into darkness? This is the origin of Sun Wukong's rise as a legendary great demon.The soul of the ape is about to awaken.