The Laid Off Demon
Adapted from the light novel "Unemployment Demon," tells a story of a powerful demon king who, while looking for a job and trying to find a way to lift his curse in order to pay off his debts, embarks on adventures. Alongside him is a rookie hero who, similarly, is working and adventuring to pay off his debts. Together, they have a chaotic and humorous journey.