Shadow of Heaven
Lu Chen, an undercover agent from the Floating Cloud Bureau, loses his powers after being cursed while thwarting the Demon Sect's spell. After ten years of exile, his master, Tian Lan, reappears and tasks him with infiltrating the Kunlun Sect to find a spy and restore the Five Elements Divine Disk. During his mission, Lu Chen discovers friendship and love with Yi Xin, while uncovering the secrets of Kunlun, including that the sealed black dragon isn't evil and that Tian Lan has ulterior motives. Conflicted, Lu Chen, with Yi Xin's support, decides to follow his heart and do what is truly right, beyond the divide of good and evil.