A Will Eternal
To pursue immortality, Bai Xiaochun, an ordinary young man, lights up the Incense of Immortality to summon the immortals. But he gets struck by lighting many times becasue of that until he meets the Guide, Master Li Qinghou... A well-made Chinese anime about immortality cultivation with numerous fun plots. Come and watch it to fill your summer with joy.