The Palace Gambit
Two sisters are summoned to the imperial court. The elder is a woman of peerless beauty, the younger a quick-witted charmer. Seeking only a peaceful existence, they instead find themselves the targets of deadly schemes with no escape in sight. Forging an unstoppable alliance, they win the Emperor's favor within months. But at the peak of their glory, the elder sister, carrying the imperial heir, meets a tragic end. Overnight, their favor vanishes. Now, the younger sister, Lu Jiuning, buries her hatred and, from her lowly position as a palace maid, challenges the entire harem. She maneuvers among the consorts and stands firm before the Emperor, setting her meticulous plans for revenge. This battle is not for favor, but for blood!