Slay The Gods
It follows the journey of Lin Qiye, a blind high school student who unexpectedly becomes a night watchman, tasked with protecting the nation from "mystical" invasions as the mist descends and gods reawaken. Leading his team, he tirelessly eliminates mythical creatures that emerge in modern society and eventually sets out on the path of god-slaying, evolving from guarding his small family to defending the nation.