The Chosen One
A unique Chinese folkloric suspense anime, set to be the shocking and thrilling masterpiece of 2025! The story follows college student Gao Ying, who, on his way to university, accidentally stumbles into the Great Qing Hotel in Nanting Village. There, he encounters a series of bizarre events and unexpectedly awakens the long-sealed Prince Zhennan, Yin Ting. He is then dragged into a century-spanning catastrophe involving mysterious forces like the Tai Sui and ancient Shamanic powers.