Love Lurking
Doktor bedah Gu Nian telah menyelamatkan seorang pengedar dadah bernama K, namun akhirnya terperangkap dalam sarang kartel dadah. Demi menyelamatkan nyawanya, Gu Nian membuat perjanjian rahsia dengan K yang beridentiti misteri. Dalam pelbagai detik antara hidup dan mati, mereka mula jatuh cinta. Demi melindungi Gu Nian, K akhirnya berhadapan dengan ketua kartel Peng Li dan hilang bersama dalam letupan, nasibnya tidak diketahui.