Taking Love as a Contract
Xia Tian, seorang pelakon yang sibuk dengan kehidupan, menyamar sebagai anak perempuan keluarga He yang kaya untuk mendapat wang dan menjaga rumah neneknya. Dia membantu Ji Chengxuan, anak angkat keluarga untuk mendapat pengiktirafan daripada keluarga He, mengatasi tentangan dari semua pihak, dan sentiasa menimbulkan gelembung pembohongan. Akhirnya, kedua-duanya melindungi hubungan keluarga mereka dan memperoleh keikhlasan masing-masing.